Saturday, March 26, 2011

Bakal anak-anak buah yg mencuit kan hati...:)

Dimulakan dgn Nur Ainul Mardiah



comey kan dia....Ain yg sgt pandai dlm berkata-kata...sangat pandai berlakon cite cinderella..dia hafal ok..
dr start citer smpai ending citer tuh....sgt trkejut..umur nye bru 3thun x slp thun ni...


ain yg sgt suke pd kecantikan & seorg yg bijak..:) 
tgk org smua pndang belakang dia sorg pandang depan
 dia sudah aim cupcake yg ade tulisan ewa~~

sesi memujuk ain,ain still nk yg ade tulisan ewa cz tuh jek tulisan yg ade..yg lain dia x nk...

satu hari saya call umi(en.tunang pnya mom)
tiba-tiba si comey ain beri saya teka-teki
bayangkan budak 3 thun bagi teka teki yea

kakak,(okey,ain pggil saya kakak..dia xnk pnggil saya mak cu)
so saya kelihatan muda..:)
jgn jeles..

kakak,kura-kura pnjat dinding ape yg pecah??
(OMG..kura-kura..aiyoooooo ape nk jwp ni)
saya dh gelabah..ntah ek ain..cengkerang nye kot pecah

hahahahaha..kne gelak..pecah rekod la jawapan nye....erm..okey..trkena ngn bdk 3thun..(sgt2 malu)

okey beralih ker Mohammad aidil Syahmi...:) 
si comey & d'only one cucu lelaki

kecik kecik dh bawak kete yea aidil

nama glamor aidil ~~ en.I

sgt comey kan dia...:)


No comments:

Post a Comment